Horyzont I, obraz, Tomasz Boruch, akryl, abstrakcja, modernart, rzeszów, rzeszow, podkarpackie

Ostatnie obrazy 2015 – Patrząc i Widząc

Dzisiaj mam przyjemność pokazać wam dorobek ostatnich miesięcy mojej pracy artystycznej. Większość z pokazanych obrazów powstała na moją pierwszą wystawę indywidualną w Domu Kultury w Głogowie Młp. przy Aktywnej Grupie Twórców, która odbyła się w zeszłym roku 2015. Do nich należą obraz Kobieta z papierosem, Kobieta w woalu oraz Zatoichi.

Horyzont, obraz, Tomasz Boruch, akryl, abstrakcja, modernart, rzeszów, rzeszow, podkarpackie
Patrząc i Widząc 2015 – moje pierwsze wyróżnienie

Obraz Horyzont powstał na konkurs „Patrząc i Widząc” edycji 2015 i dostał wyróżnienie. Natomiast ostatni obraz Horyzont I powstał już jako moje ostatnie dzieło i mam nadzieje wraz z poprzednim Horyzontem będzie początkiem mojej niezależnej twórczości nawiązującej do zamiłowania do modernizmu i minimalizmu w sztuce i wnętrzach. Wszystkie przedstawione tu obrazy powstały na nowych farbach akrylowych Amsterdam i Van Gogh.

Horyzont, obraz, Tomasz Boruch, akryl, abstrakcja, modernart, rzeszów, rzeszow, podkarpackie, Patrząc i Widząc 2015
Patrząc i widząc 2015 – laureaci

Na koniec wielkie podziękowania Monice Twardowskiej bez której wsparcia i uporu myślę, że nie odbyła by się w/w wystawa, a która wytrwale motywowała mnie do ciężkiej pracy.

Dziękuję również całej grupie, których konstruktywna krytyka tchnie w moje malowanie nowy powiew i spojrzenie.

Zapraszam wszystkich do oglądania.

Skomentuj

