Mój pierwszy obraz

Po egzaminach na architekturę stwierdziłem, że prawdziwe malowanie zaczyna się na płótnie, a zabawa kolorami daje prawdziwe pole do popisu. Sęk w tym, że nawet przed powrotem do malowania nigdy nie miałem z tym do czynienia i zaczynałem od zera.

Ręka ręką,ale brak warsztatu mnie ograniczał. Znalazłem ciekawy temat siedzącego na łóżku mężczyznę i zacząłem. Nie miałem zielonego pojęcia jak się maluje akrylem, jakie są zasady i triki.

Męczyłem go ze trzy wieczory, a efektem tego jest to co widać na załączonym obrazku.

Skomentuj

